Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~apsart | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.08.2006 @22:22:16 ostatnio na stronie10.11.2009 @21:11:47

......

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze131 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gds    16.09.2007 @13:08:00
joł bartek tu dalmata
~elvofirien    23.06.2007 @14:26:53
dobra nastepnym razem pojade dgzie ot tam. do Gliwic?;p
~artbieniu    17.06.2007 @10:45:40
Tak , krzyż
dzięki za komentarz
pozdrawiam
_______
Dobrze jest umierać gdy się ma świadomość że zrobiło się w życiu coś naprawdę dobrego że pozostanie się w pamięci choćby kilku ludzi...
~Thoriaan    17.06.2007 @00:43:59
Pozdrawiam mieszkanca TG....
~Voodoodoll666    10.06.2007 @22:39:21
kapuje
~poll    09.06.2007 @19:14:37
dzięki maan
_______
Każdy tak, dotknąć będzie chciał, pożyczyć, potrzymać, zabrać ile się da
~seen    27.05.2007 @16:57:31
projekt i prezentacja materialow firmowych
teczka + papier firmowy + wizytowka
~seen    26.05.2007 @23:08:04
i jak Ci poszlo ?? jesli mozesz przeslij mi wyniki swojej poptyczki z tym tutorialem z checia porownam ... moze ktos oprocz mnie tez ma jednak problemy z photoshopem ...
btw. dzieki za wizyte
~dianthus    26.05.2007 @19:36:11
do galerii zapr
-kbgonzo    24.05.2007 @21:09:37
co jest w nim "pedalskiego"? sorry, ale cie nie kumam ^^
~Ishtar    24.05.2007 @20:14:41
dzieki
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~JOHIMBINE    22.05.2007 @20:23:50
Techniki?
~rule84    13.05.2007 @17:24:12
thx
y U've ridden english??
~apsart    13.05.2007 @16:39:12
wyglądają jak mutanty z filmów serii "doktor X" lub coś takiego
_______
koment za koment
~dianthus    13.05.2007 @16:37:09
w lesie^^
~dianthus    13.05.2007 @16:34:19
dz.
~apsart    13.05.2007 @16:32:49
no
_______
koment za koment
~dianthus    13.05.2007 @16:32:26
15 lat? ^^
~MysteryofAlbesila    09.05.2007 @00:42:16
Dzięki za komentarz
~dja    06.05.2007 @19:06:05
dzieki
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
~tmq    27.04.2007 @22:19:32
heh dzieki
~apsart    20.04.2007 @20:12:58
siękju
_______
koment za koment
~elvofirien    20.04.2007 @20:10:01
Bartuś! Ty masz talenta!! i to niezlego!!
~elvofirien    19.04.2007 @20:56:39
dzieki za komentarze miło, ze się podoba a tamto to tak jakby szpachelka blisko byłeś
no to ja czekam, czekam!
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt